A DKNY hamarosan elindítja a Be Delicious új kiadásának reklámkampányát az USÁ-ban. A Pop Art egy limitált szériában megjelenő parfüm, a 2004-es Be Delicious alma által inspirált új, pop-art stílusú csomagolású kiadott változata.
A pöttyös felület, a szóbuborék és a képregényszerű illusztráció a dobozon és a reklámkampányban mind a pop-artot, ezt a 20. századi mozgalmat idézi. Maga a parfüm a dobozban megegyezik a 2004-es kiadással, melyet Maurice Roucel tervezett a DKNY számára. A fő illatai a grapefruit, uborka és magnólia, de középillatként megtalálható az alma, tubarózsa, fehér rigó, rózsa és viola. Az alapillatok a fehér borostyán és az erdő.
Az új csomagolást és a reklámanyagokat Brad Hamann tervezte, melyek már láthatók is a DKNY weblapján. A parfüm 3.4oz és 1.7oz Eau de Parfum kiszerelésben kapható, valamint piacra dobnak egy 5.0oz méretű body lotion-t is (a kiszerelések átváltásához használd a jobb szélen levő táblázatot).
A parfüm 2004-es kiadása online is megvásárolható a cikk írásának időpontjában 17-34%-os kedvezménnyel.
2009. augusztus 6., csütörtök
DKNY Be Delicious Pop Art limitált kiadás
Bejegyezte:
Agent007
dátum:
09:10
Címkék: DKNY, limitált kiadás, újdonság
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése