2009. augusztus 6., csütörtök

DKNY Be Delicious Pop Art limitált kiadás


A DKNY hamarosan elindítja a Be Delicious új kiadásának reklámkampányát az USÁ-ban. A Pop Art egy limitált szériában megjelenő parfüm, a 2004-es Be Delicious alma által inspirált új, pop-art stílusú csomagolású kiadott változata.

A pöttyös felület, a szóbuborék és a képregényszerű illusztráció a dobozon és a reklámkampányban mind a pop-artot, ezt a 20. századi mozgalmat idézi. Maga a parfüm a dobozban megegyezik a 2004-es kiadással, melyet Maurice Roucel tervezett a DKNY számára. A fő illatai a grapefruit, uborka és magnólia, de középillatként megtalálható az alma, tubarózsa, fehér rigó, rózsa és viola. Az alapillatok a fehér borostyán és az erdő.

Az új csomagolást és a reklámanyagokat Brad Hamann tervezte, melyek már láthatók is a DKNY weblapján. A parfüm 3.4oz és 1.7oz Eau de Parfum kiszerelésben kapható, valamint piacra dobnak egy 5.0oz méretű body lotion-t is (a kiszerelések átváltásához használd a jobb szélen levő táblázatot).

A parfüm 2004-es kiadása online is megvásárolható a cikk írásának időpontjában 17-34%-os kedvezménnyel.

Nincsenek megjegyzések: